Новият маркетингов директор на Левски Тодор Минев разкри какви инициативи са подхванали "сините".

"За мен като стар левскар това означава много, предизвикателствата са големи. Занимавам се с маркетинг кажи речи през целия ми живот. За мен е интересно сега да внедря всичко, което съм научил като стратегии и опит, сега в нашия клуб, и да видим какво може да се получи. Клубовете на запад от това изкарват огромна част от бюджетите си. Вярвам, че с общи усилия ще успеем да направим добра серия от продукти, инициативи да ще изкараме клуба с едни гърди напред пред всички останали в България. В България в маркетинга във футбола не се прави кой знае какво", коментира Тодор Минев пред Дарик радио.

По повод обявения конкурс за "сини" промоутърки, Минев сподели: "Това е част от инициативите, които искаме да подемем като популяризиране на определени събития около клуба или определени продукти в социалните мрежи. Просто това е една от много инициативи, които подемаме. Кастингът върви добре. Много момичета искат да бъдат част от това нещо. Смятам, че ще има успех с това нещо. Представям си го дори, когато ходим да подписват футболистите или инициативи със спонсорите, да използваме "сините ангели". В момента работим и върху създаване на клубен талисман. Челси дори имат едно лъвче, което ходи по стадиона. Не искам да развалям рязането на червените ленти предварително. Има и инициатива към привличане на деца на стадиона, за да популяризираме "синята" идея."